sobota, 23 października 2010

Trzy kociaki 1.5, wygrane Candy oraz książka



W tym tygodniu bardzo późno wracałam do domu. Po pracy prosto do dentysty,jakieś zakupy, ogarnięcie domu i już na nic więcej czasu nie zostawało nieraz po prostu wykąpałam się i szłam spać bo już nie miałam na nic siły. W poprzedni weekend miałam zjazd na studiach i jak zwykle brak organizacji na nich doprowadza mnie do szewskiej pasji ale o tym koniec. Kotów związku z tym przybyło naprawdę niewiele.



W tym tygodniu wygrałam candy u Lucynki. Byłam pewna że nie wygrałam. Przeczytałam informację że wygrała Agnieszka zobaczyłam że były jeszcze dwie osóbki poza mną o imieniu Agnieszka pogratulowałam zwyciężczyni po czym za parę chwil dostaję informację na maila od Lucynki że to ja. Myślałam, że umrę ze śmiechu. W piątek dotarła do mnie wygrana. Ledwie wysiedziałam w pracy. A w domu po otwarciu koperty moim oczom nie tylko ukazały się piękne różowe kolczyki oraz zawieszka, które udało mi się wygrać.



W paczuszce były także niebieskie kolczyki, które będą idealnie pasować do mojego niebieskiego sweterka :)



To jeszcze nie wszystko co znajdowało się w paczuszce. Była jeszcze przecudna kartka z ciepłymi słowami, piękne mulinki w różowym kolorze, suszona lawenda a to wszystko było spakowane w przecudnej urody różowy woreczek.



Lucynko jeszcze raz bardzo dziękuję za takie niesamowite przeżycia i cudowny prezent. Dziękuję.

Na koniec jeszcze chciałabym Wam zaproponować książkę na długie jesienne wieczory Małgorzaty Kalicińskiej pod tytułem Zwyczajny facet. Książka nie do końca taka lekka ale pokazuje uczucia, przemyślenia faceta a nie kobiety co jest raczej rzadkością w literaturze.



Mam jeszcze prośbę. Mojej koleżanki córka chodzi do Miejskiego Przedszkola nr 34 "Rozśpiewane Przedszkole"w Zielonej Górze. Aktualnie uczestniczy ona w konkursie i jej przedszkole może wygrać zabawki osoby głosujące mają szansę także na wspaniałe nagrody. Link do głosowania.. Jej praca jest podpisana Dbaj o naszą planetę - segreguj odpady! Jedyny minus głosowania to obowiązek rejestracji. Z góry dziękuję.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mysia :

Gratulację! Głos oddany, mam nadzieję że wygra ;o)

Ulkaaz pisze...

Tak myślałam,że to Ty wygrałaś patrząc na to co pokazywała "maszyna losująca".Gratulację,bo komplecik jest śliczny:)

Ania Ploch pisze...

Właśnie wczoraj zanabyłam tę ksiażnicę w Emipiku. I wczorajszy wieczór mi się skrócił. Bardzo książnica mnie się podoba. Bardzo. Dziś wieczorem kontynuuję.

Lucyna pisze...

Cieszę się, że upominki przypadły Ci do gustu. ;) - oby służyły jak najdłużej.

Pozdrawiam cieplutko