wtorek, 27 stycznia 2009

Dostałam paczuchę



Dziś przyleciała do mnie paczkę z Kanady z zabawy Secret Pal. Byłam akurat w pracy kiedy dostałam sms z domu, że dostałam jakąś paczkę z zagranicy. Bardzo się ucieszyłam bo myślałam, że może zginęła na poczcie. Z tymi pocztami to różnie bywa. Na szczęście okazało się że to nie to. W paczce był przemiły list, który wszystko wyjaśnił. W paczce były same cuda nad cudami. Wszystko widać na zdjęciu. Dziękuję za przemiły prezent.



W ten weekend byłam w Jeleniej Górze. Wspaniałe miejsce na poleniuchowanie i nic nie robienie a tego było mi potrzeba. Byliśmy w muzeum przyrodniczym w Jeleniej Górze. Polecam to miejsce. Wejście 4zł dla osoby dorosłej a masa eksponatów do oglądania.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Super słodkości dostałaś w paczusce. Szczególnie podobają mi się te guziczki

Anonimowy pisze...

Super niespodzianka. Fajne drobiazgi.

aeljot pisze...

I mnie od razu rzuciły się w oczy guziki ;) Ale także mulina pakowana pojedyńczo w woreczki.

Ulkaaz pisze...

Paczuszka fajna,guziczki o takich wyszukanych kształtach i wszystko Ci się pewnie przyda.