sobota, 17 stycznia 2009

Zakładka 1.1



Czasu na haft jest tak mało w tygodniu, że nic prawie nic nie zrobiłam. Mimo wszystko w tym tygodniu postawiłam więcej krzyżyków niż ostatnio. Mam nadzieję, że w przyszłym wygospodaruję więcej czasu. Jak na razie mam tyle:



Źle popatrzyłam w instrukcję haftowania i zamiast robić dwoma nitkami to robię jedną. No nic będą prześwity ale nie pruję. Mimo wszystko mi się podoba :).

Zostałam wyróżniona przez Abulinkę i Justynę jako Kreativ Blogger.



Dziękuję dziewczyny. Pozwolicie, że ja nie będę wyróżniać. Każda z Was jest dla mnie kreatywna i prowadzi świetnego bloga. To od Was wszystkich bez wyjątku czerpię pomysły na moje nowe prace i to niekoniecznie hafciarskie.

Przed wczoraj dostałam pięknego malutkiego kwiatka. Strasznie mi się podoba. Nie wiem jak się nazywa ale jest prześliczny. Może, któraś z Was wie co to za kwiatek.



W przyszły weekend jadę w góry. Już się nie mogę doczekać. Jak przyjadę z pewnością pokażę Wam zdjęcia z wyprawy. Mam nadzieję, że znajdę czas przed weekendem i odezwę się na blogu.

3 komentarze:

alterego-poczwarka pisze...

Witam! Twoja roślinka to kalceolaria zwana pantofelkiem. Lubi stale wilgotną ziemię w doniczce, niską temperaturę (12-16 stopni) i rozproszone światło. Nie lubi nadmiaru słońca i grzejników. Pozdrawiam :D

jewa pisze...

Piękny kwiatek :)
Ja na wyszywanie też nie miałam w tym tygodniu czasu ;/ mam jednak nadzieje ze dzisiaj wieczorkiem uda mi się choć odrobinę podrobić Anielice

Anonimowy pisze...

Kwiatek śliczny, tak jakoś wiosną powiało. A , w które góry się wybierasz??? Czyżby w moje strony???