poniedziałek, 13 lipca 2009

Lipcowy kot RR oraz niedzielny spacerek



Wczoraj był bardzo leniwy dzionek czego nie mogę powiedzieć o dzisiejszym dniu.
Dlatego postanowiłam trochę powspominać niedzielę i wkleić parę zdjęć ze spacerku. W sumie to poszliśmy zobaczyć czy są grzyby (nie ma) a zamiast grzybów znaleźliśmy masę poziomek. Było ich tak dużo że żałowałam że nie mam przy sobie żadnego słoika żeby nazbierać do domku. Po drodze najadłam się też malinami, które dziko rosną w lesie.









Po powrocie posiedziałam troszkę przy kocie i obecną mam tyle.

7 komentarzy:

Aleksandra pisze...

Śliczne zdjęcia! Ten owad jest super :D a kociaka coraz więcej :)

Kinia pisze...

Piękne zdjęcia.
Ja dopiero dzisiaj rozpoczęłam prace nad kocurem...oj cięzko będzie z dotrzymaniem terminu, ale na razie się nie poddaję ;)

Ata pisze...

Pyszne zdjęcia poziomek :-)

Ata pisze...

No i zapomniałam napisać, że podglądam haftowanie kotka.

alkakz pisze...

nie ma pyszniejszych malin i poziomek niż leśne. zrobiłaś piękne zdjęcia

ann_margaret pisze...

Bardzo ładne fotki! A kotek zaczyna wyglądać coraz lepiej:)

Nerula pisze...

Piękne fotki, pięknie natura stworzyła, a Twój aparat i oko to uwieczniły. Jak ja Ci zazdroszczę takiego sprzętu !!!