piątek, 3 lipca 2009

Metryczka "Buciki" 2.1 oraz nabytki hafciarskie



Oj co za wspaniały dzień. Dziś listonosz przyniósł do mnie przesyłkę z pasmanterii internetowej. Moje marzenie dziś się spełniło. Zostałam szczęśliwą posiadaczką tablicy magnetycznej. W zestawie były jeszcze magnesiki. Dodatkowo dokupiłam magnesiki, które się doczepia po bokach na numerację i mulinę. Dokupiłam tez brakujące metalowe kółeczka oraz bobinki plastikowe do których były dołączone metalowe kółka. Lubię mieć mulinę na bobinkach a bobinki na tych kółkach wtedy wiem ze żadna mulina mi nie zniknie. Wspaniały dzień.



Na metryczce nie za wiele przybyło w tym tygodniu ale pokazuję mimo wszystko malutkie postępy.

8 komentarzy:

Carpediem pisze...

Aga wysłałam Ci dzisiaj kota w ramach RR. Przepraszam za delikatne opóźnienie:) Cieszę się, że zdążyłam przed wyjazdem na urlop.
Twoje dzisiejsze zakupki to również moje marzenie, ale będę musiała poczekać do urodzin z jego realizacją, bo narazie niestety inne wydatki:(
Metryczki coraz więcej i już widać, że wyjdzie fajnie:)

Ata pisze...

Zakupy faktycznie apetyczne i cieszące oko każdej hafciary ceniącej ład w mulinkach :-)

Buciki co raz ładniejsze!

oura512 pisze...

Mmm.. tablica magnetyczna :) Też marzy mi się ten gadżet.. Jak już ją zakupie może uniknę gubienia kartek z wzorem :P Pozdrawiam!

Ulkaaz pisze...

Gratuluję zakupów i wiele radości z nich życzę,a bucik pięknie wychodzi.
http://ulaihaft.blogspot.com/

Kinia pisze...

Zakupy wspaniałe. Gratuluję :) Tablica jest bardzo przydatna.
A buciki kiedys skończysz...kiedy?! czy to takie ważne, najważniejsze że będą ;)

Justyna pisze...

Świetne zakupy!!! A bucik wychodzi ślicznie :) Buziaki :*

ann_margaret pisze...

Fajne zakupy, same przydatne rzeczy:)
I bucik coraz okazalszy!

Aleksandra pisze...

Tablica jest świetna! Buciczki powolutku powstają :)