czwartek, 20 listopada 2008

Konkursy



Aktualnie robię pracę na konkurs zorganizowany przez bebezet. Mam już pomysł. Z wykonaniem gorzej. Haftować to ja lubię ale potem coś z tego zrobić to już gorzej bo nie mam za dużych zdolności manualnych w kierunku szycia. Mam też już niespodziankę dla osoby którą wylosowałam w tej wymianie. Już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła jej to wysłać.

Biorę także udział w zabawie Secret Pal. Basia założyła bloga na którym powoli zaczyna się coś dziać. Zapraszam do odwiedzin. Tu już powoli myślę nad zawartością paczuszki i zbieram do niej niespodzianki.

Związku z tym że haftuję aktualnie serduszka na konkurs nie za wiele przybyło w mojej ozdobie choinkowej.



Nie wiem jaka jest u Was pogoda dziewczyny ale u mnie strasznie pada. Nosa mi się za drzwi nie chce wytknąć. Zaraz zrobię sobie pyszną kawunię i biorę się za hafcik. Zapowiada się miły spokojny poranek.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

u mnie za oknem też pada!!! i zimno. Wstrętna pogoda! tak bym chciała, żeby już wiosna zapukała do okienka.....

Anonimowy pisze...

Świetnie wychodzi ta ozdoba z ptaszkami :) A u mnie tylko siąpi deszczyk i tyle :) Za to wieje bardzo silny wiatr :/ Aż się nie chce z domu wyjść... Ale w sumie to najlepsza pogoda na hafty :)
---------------------------------
www.robotkijustyny.blox.pl