piątek, 3 października 2008

Aniołek, gazeta i mulinki



Myślałam, że skończę wczoraj aniołka ale niestety nie udało mi się to ponieważ musiałam jechać do Zielonej Góry. Zostało mi w nim do zrobienia okreskowanie a następnie przykleić filc i aniołek będzie gotowy. Dziś powinno się to udać.



Przypadkowo trafiłam do kiosku i zakupiłam w nim "Kram z robótkami". Jest to wydanie świąteczne. Niektóre wzorki nawet mi się podobają :).









Wczoraj wzięłam się także za posegregowanie muliny w moim przyszłym hafciku. Już nie mogę się doczekać kiedy w końcu wezmę się za niego. Jest to chyba najtrudniejszy zestaw jaki będę robić. Są w nim takie ściegi, których nigdy nie robiłam.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Super aniołek :) A gazetke też już mam :)Ciekawa jestem nowego haftu!!! Pozdrawiam :*
---------------------------
www.robotkijustyny.blox.pl

Anonimowy pisze...

Ciekawa jestem co teraz będzie na Twoim tamborku?? Czekam niecierpliwie.