poniedziałek, 6 października 2008

Ponadczasowe ozdoby na Choinkę 1.2 oraz "BLUSZCZ"



Jak na niedzielę przystało znalazłam troszkę więcej czasu na haftowanie. Prawie już kończę obramowanie mojej ozdoby choinkowej. Bardzo podobają mi się kolorki na tym hafciku. Takie ciepłe, świąteczne i rodzinne.



W sobotę na blogu PRZYSTANEK KŁODZKO 3 przeczytałam posta dotyczącego czasopisma dla kobiet o wdzięcznym tytule "BLUSZCZ".



Nie wytrzymałam i w niedzielę pojechałam do Zielonej Góry specjalnie po gazetkę. Jak wróciłam do domu od razu wzięłam się za jej czytanie i zapomniałam przy niej o całym świecie i dziś jestem niewyspana :). Gorąco polecam ten miesięcznik.

Więcej na temat "Bluszcza" możecie znaleźć na tej stronce.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ciekawie zapowiada się nowa ozdoba :) :) :)
---------------------------
www.robotkijustyny.blox.pl

moteczek pisze...

Moje zdanie na temat Bluszcza jest identyczne - można przy czytaniu o świecie zapomnieć (właśnie przypaliłam ziemniaki. Świąteczne hafciki są faktycznie pondczasowe. Pozdrawiam