środa, 29 października 2008

Ponadczasowe ozdoby na Choinkę 2.6



Męczę i męczę ten hafcik i skończyć go nie mogę. Mam nadzieję, że w tym tygodniu uda mi się to dokonać. Ozdoba nie są duże ale kanwa jest drobna a krzyżyków sporo się mieści. A oto moja ozdoba.



Jutro jadę na kolejną rozmowę w sprawie pracy. Ciekawe co z tego wyniknie :).
Chciałabym jeszcze raz podziękować Wam za trzymanie kciuków oraz pocieszanie mnie. Zawsze jesteście przy mnie kiedy Was potrzebuję.

AKTUALIZACJA
Niestety Pan nawet nie przyszedł na spotkanie w sprawie pracy. Rozmawiała ze mną sekretarka, która nic nie mogła. Po prostu Pan mnie olał. No nic poszukujemy dalej pracy.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Baaa !!!! pewnie,że jesteśmy...i jutro też będziemy-czy Ci się to podoba czy nie Oooo.. !!!!
sylwia15a

Anonimowy pisze...

Oczywiście , że będziemy. Jutro tez trzymam za Ciebie kciuki, tylko daj znać jak poszło. A ozdoba coraz ładniejsza :-))

Anonimowy pisze...

:)Fajna jesteś - to dlatego :)))
Trzymam i ja

Anonimowy pisze...

No i jak tam sprawy się mają ?
sylwia15a

Anonimowy pisze...

Trzymam cały czas :)