poniedziałek, 27 października 2008

Ponadczasowe ozdoby na Choinkę 2.5, gwiazdka, praca oraz poszukiwania



Niestety nie dostałam się do pracy a było tak blisko. Cztery osoby z trzydziestu pięciu zostały zaproszone na rozmowę po teście. W tej czwórce znalazłam się ja. Na 16 punktów miałam 15. Niestety wzięli inną dziewczynę. Do 7 listopada jest kolejny nabór więc się zgłaszam. Ustawę znam więc nie ma problemu. Mimo wszystko jestem z siebie dumna. Było miło ale trzeba dalej szukać pracy :). Dziękuje, że trzymałyście kciuki. Czułam, że mnie wspieracie.

Wczoraj wieczorem w ramach odstresowania się. Zrobiłam na szydełku gwiazdkę. Wzorek wzięłam z gazetki jaka ostatnio prezentowałam na blogu. A tak wygląda moja gwiazdka. Na razie nie wykrochmalona, ponieważ chcę zrobić więcej takich maleństw i za jednym zamachem wszystkie wypiorę i wykrochmalę.



Po skończeniu gwiazdki wzięłam się za moją ozdobę na choinkę. Postawiłam na niej parę krzyżyków.



Wczoraj wieczorem do mojej skrzynkik trafił bardzo miły mail od pewnej sympatycznej Pani. W mailu tym był pokazany aniołek według wzorku jak jakiś czas temu wysłałam tej osóbce. W treści maila była tez prośba o wzorek mikołajków. Może, któraś z Was posiada ten schemacik.



Z góry dziękujemy za pomoc.


AKTUALIZACJA

Dziękuję za pomoc. Jesteście kochane. Wzorek już posiadam.

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bardzo fajna ta gwiazdka :) :) :) A z pracą się nie martw - może następnym razem się uda :)
----------------------------------
www.robotkijustyny.blox.pl

Anonimowy pisze...

Niestety nie posiadam tych Mikołajów :( Podobne gwiazdeczki robiłam w tamtym roku :)

eda-1 pisze...

Będzie lepiej - musi być!!!
Gwiazdeczka śliczna:)))

Anonimowy pisze...

Przykro mi, że nie dostałaś tej pracy, ale wierzę,że czeka na Ciebie jeszcze lepsza. Gwiazdka jest śliczna.

Anonimowy pisze...

Przykro mi,że nie dostałaś tej pracy, ale wierzę ,że czeka na Ciebie jeszcze lepsza. Gwiazdka jest śliczna i haftu przybywa.
Mam wyrzuty to przeze mnie nie dostałaś pracy , bo trzymałam kciuki tylko jedna ręką :-((

Anonimowy pisze...

Trzymam kciuki za znalezienie pracy :o), mam nadzieję, że w końcu się uda i będzie to praca idealna. Ozdoby ponadczasowe wychodzą przecudnie i bardzo mi się podobają.

Mira pisze...

Cześć,mam mikołaje chętnie się podzielę podaj tylko adres mailowy to je prześle. Pozdrawiam.Mira

agagalas pisze...

Dziękuję Wam za pomoc. Mikołaje już mam :)