poniedziałek, 16 czerwca 2008

Zostałam zaproszona do zabawy :)



Do zabawy zostałam zaproszona przez Ulę:)

A oto zasady zabawy:

1.Zamieścić na swoim blogu przepis na swoje popisowe danie lub ciasto(jeśli ktoś posiada fotkę -mile widziana)

2.Wybrać 3 osoby posiadające bloga ,które to osoby poprosimy o podzielenie się z nami swoim przepisem.

3.Poinformować wybrane przez siebie osoby w komentarzu na ich blogu o tym,że są proszone o przepis.

4.Zamieścić na końcu swojej notki zasady zabawy.

Jakiś czas temu zrobiłam Bogracza właśnie z tego przepisu. Wyszedł pycha. Nie gotuję za często ale wszystkim tak smakowało to danie, że niedługo trzeba będzie powtórzyć :). Niestety nie zrobiłam zdjęcia. Nie pomyślałam, że może się przydać.

Do zabawy zapraszam Justynę oraz Olcię.

Smacznego!

Brak komentarzy: